Visuel identitet til ledelseskonsulenter

Spitz
Hjemmeside til Spitz

Service:
Visuel identitet

Kunde:
Spitz

Produktionsår:
2019

Spitz var et kreativt konsulenthus (blev opkøbt i 2020) der beskæftigede sig med moderne alternativ ledelsesudvikling. Spitz forsøgte at udfordre ledere med bl.a.; "mindre stift jakkesæt, mindre kontrol, mere humor og inspiration."

Jeg har stået for design af hjemmesidedesignguidenyt firmalogo samt oplæg til diverse tryksager og reklamevarer.

Spitz logo blaa
Spitz logo hvid
Visitkort med runde kanter
Krus med logo

Design af logo og hjemmeside

Skriften i Spitz' logo har jeg selv udviklet med inspiration fra en eksisterende skrifttype.

Konsulenterne ønskede et logodesign der var nemt genkendeligt, som var moderne og med et udtryk der lå markant fra konkurrerende konsulenthuse, som - med deres ord, har tendens til at være kedelige.

Ligesom med logoet, ønskede de sig også et moderne website, der både skilte sig lidt ud, og som samtidig klart og tydeligt signalerede deres formål fra det sekund hvor besøgende lander på deres hjemmeside.

Primær farve

HEX: #14162B
RGB: 20, 22, 43
CMYK: 99, 90, 48, 68

Sekundær farve

HEX: #DFDCB8
RGB: 223, 220, 184
CMYK: 16, 9, 33, 0

Tekst

HEX: #F2F2F2
RGB: 242, 242, 242
CMYK: 6, 4, 5, 0

Baggrund

HEX: #FFFFFF
RGB: 255, 255, 255
CMYK: 0, 0, 0, 0

Christian Cortsen

Få visuel branding

Ønsker du visuel branding i form af grafisk design, webdesign, logodesign m.v., så kontakt mig og lad os tage en snak om mulighederne.

Kontakt mig