Visuel identitet for Spitz

Visuel identitet

Få en rød tråd i den visuelle branding.
Få en visuel identitet der sikrer en større sammenhæng i jeres visuelle branding. Måske har I behov for en helt frisk identitet, eller måske skal jeg bygge videre på noget eksisterende.
Læs mere
Kontakt mig
Google Reviews
★★★★★ (5/5)

Teknologisk Institut ref logo
Uneo ref logo
Danske Kommuner ref logo
Scancruit ref logo
ABC Rådgivende Ingeniører ref logo
Arctic Unlimited ref logo
Visuel identitet til Axia Group

Hvad er en visuel identitet?

En visuel identitet består af jeres virksomheds samlede grafiske udtryk - både på tryk og digitalt.

Det er virksomhedens ansigt udadtil. Et veldesignet logo, udvalgte farver og skrifttyper, en klar billedstil og alt derimellem.

Et visuelt udtryk hvor der er en klar rød tråd igennem hele designet, skaber et indtryk af professionalisme, seriøsitet og troværdighed hos modtageren. Det er ikke nok at et produkt eller en ydelse er godt og virker - det skal også se godt ud.

Hør mere om en visuel identitet

Hvad indgår i en visuel identitet?

Logo, web, skabeloner og meget mere.
En visuel identitet kan indeholde et væld af diverse elementer. Det er op til den enkelte virksomhed, at vurdere hvor meget der er behov for.

Logo

Et logo er varemærket - det som folk først lægger mærke til. Det skal være enkelt, sigende og vække troværdigheden om dit brand.

Farver

Udvalgte farver der fungerer godt i sammenhæng - og ikke mindst i samspil med logo og billeder.

Typografi

Skrifttyper der er udvalgt til brug i al kommunikation på tryk og evt. på hjemmeside.

Billedstil

Et billedkoncept der passer til virksomheden og budskaberne. Det kan være en bestemt redigering, toning, beskæring m.v.

Supergrafik

Supergrafik kan være et udsnit af logoet, eller et grafisk element der passer i stil med logoet. Det kan især bruges som baggrund til diverse tryk.

Skabeloner

Skabeloner til brevpapir, visitkort m.v. kan indgå når I bestiller en identitet hos mig.

Hjemmeside

Webdesign der fremstår med alle de valgte designmæssige elementer.

Tryksager

Færdigproducerede tryksager såsom visitkort, brochurer, skilte, flag, dokumenter m.v.

Og alt det andet...

Måske skal der også laves design til sociale medier, erhvervsbeklædning, bildekoration og meget mere.

Jeg samler på tilfredse kunder.

Jeg satser på høj kundetilfredshed, og går altid efter 5-stjernede anmeldelser.
"Christian er ufattelig dygtig og grundig i sit arbejde. Alt han foretager sig er dybt professionelt med en indlevelse, som gør at man føler han kun arbejder for dig."

Simon Martini
FinViso

★★★★★
"Helt igennem professionelt arbejde fra start! God service og hurtige tilbagemeldinger. Kan ikke sætte en finger på noget som helst. Meget tilfredsstillende."

Marc Bredal
MicroBak

★★★★★
"Christian kan sit kram, og er fagmand med stort F. Holder sine aftaler. Om det er grafisk håndværk eller moderne webdesign... Christian leverer varen!"

Simon Faaborg
Primo Rengøring

★★★★★
"Christian leverer overbevisende kvalitet i både håndværk, service og resultat. På grund af Christians omhu og engagement var valget nemt."

Thomas Godt
Godt Bornholm

★★★★★
Christian Cortsen - grafisk designer

Din designer

Jeg hedder Christian, jeg er grafisk designer - og jeg har stor erfaring med udarbejdelse af visuelle identiteter for virksomheder. Både for de helt nystartede, men også for etablerede, som har behov for en ny profil.
Læs mere om Vektropol
0+

tilfredse kunder

0+
års erfaring
0%
dedikation
0
kopper kaffe årligt
Visuel identitet til Teknologisk Institut

Skru op for den visuelle kommunikation.

Med en klar grafisk linje igennem hele designet, står man stærkere og vil opleve større genkendelse.
En visuel identitet, medvirker til at skabe et brand som udstråler troværdighed, og det styrker den visuelle kommunikation og markedsføring med et ensartet udtryk.
25 34 27 72
Designmanual til Wavepoint Studio

Bevar kontrollen med den grafiske identitet.

Designmanualen er den der binder det hele sammen. Det er manualen der sikrer at den grafiske identitet bliver overholdt, hver gang der arbejdes med den - både internt og eksternt.
Den sikrer at de rigtige farvekoder bliver brugt, at der kun benyttes de valgte skrifttyper, at der er de passende respektafstande - f.eks. fra logodesign til øvrigt indhold og meget mere.
Læs mere om designmanual