Visuel identitet

Få en visuel identitet der sikrer en rød tråd i jeres visuelle branding. Måske har I behov for en helt frisk identitet, eller måske skal jeg bygge videre på noget eksisterende.
Visuel identitet

Hvad er en visuel identitet?

En visuel identitet består af jeres virksomheds samlede grafiske udtryk - både på tryk og digitalt. Det er virksomhedens ansigt udadtil. Et veldesignet logo, udvalgte farver og skrifttyper, en klar billedstil og alt derimellem.

Et visuelt udtryk hvor der er en klar rød tråd igennem hele designet, skaber et indtryk af professionalisme, seriøsitet og troværdighed hos modtageren. Det er ikke nok at et produkt eller en ydelse er godt og virker - det skal også se godt ud.

0+
tilfredse kunder
0%
dedikation
0+

års erfaring

Teknologisk Institut logo hvid
Scancruit logo hvid
DANI Group logo hvid
Arctic Unlimited logo hvid
BS logo hvid
Kvadratiske bogstaver danner Uneos logodesign
Maxby Transport logo hvid
Danske Kommuner logo hvid
Combora logo hvid
Et logo til Cutona hvor bomærket antyder konstruktion
Et logo til Cutona hvor bomærket antyder konstruktion
Et logo til Cutona hvor bomærket antyder konstruktion
Et logo til Cutona hvor bomærket antyder konstruktion
Et logo til Cutona hvor bomærket antyder konstruktion
Visuel identitet til Indeklimamærket
Visuel identitet til Dani Group

Hvad indgår i en visuel identitet?

Logo, web, skabeloner og meget mere
En visuel identitet kan indeholde et væld af diverse elementer. Det er op til den enkelte virksomhed, at vurdere hvor meget der er behov for.

Logo

Et firmalogo er varemærket - det som folk først lægger mærke til. Det skal være enkelt, sigende og vække troværdigheden om dit brand.

Farver

Udvalgte farver der fungerer godt i sammenhæng - og ikke mindst i samspil med logo og billeder.

Typografi

Skrifttyper der er udvalgt til brug i al kommunikation på tryk og evt. på hjemmeside.

Billedkoncept

Et billedkoncept der passer til virksomheden og budskaberne. Det kan være en bestemt redigering, toning, beskæring m.v.

Supergrafik

Supergrafik kan være et udsnit af logoet, eller et grafisk element der passer i stil med logoet. Det kan især bruges som baggrund til diverse tryk.

Skabeloner

Skabeloner til brevpapir, visitkort m.v. kan indgå når I bestiller en identitet hos mig.

Hjemmeside

Webdesign der fremstår med alle de valgte designmæssige elementer.

Tryksager

Færdigproducerede tryksager såsom visitkort, brochurer, skilte, flag, dokumenter m.v.

Og alt det andet...

Måske skal der også laves design til sociale medier, erhvervsbeklædning, bildekoration og meget mere.

Vil du høre mere?

25 34 27 72

Jeg samler på glade kunder

Godt Bornholm reference
"Christian leverer overbevisende kvalitet i både håndværk, service og resultat. Vi undersøgte flere muligheder på markedet, men på grund af Christians omhu og engagement var valget nemt."
Thomas Godt
Partner | Godt Bornholm
★★★★★
(5/5 stjerner)
Finviso reference
"Christian er ufattelig dygtig og grundig i sit arbejde. Alt han foretager sig er dybt professionelt og med en indlevelse, som gør at man føler han kun arbejder for dig."
Simon Martini
Partner | FinViso
★★★★★
(5/5 stjerner)
Primo Rengøring reference
"Christian kan sit kram, og er fagmand med stort F. Holder sine aftaler. Om det er grafisk håndværk eller moderne webdesign... Christian leverer varen!"
Simon Faaborg
Indehaver | Primo Rengøring
★★★★★
(5/5 stjerner)
MicroBak reference
"Helt igennem professionelt arbejde fra start! God service og hurtige tilbagemeldinger. Kan ikke sætte en finger på noget som helst. Meget tilfredsstillende."
Marc Bredal
Salgskonsulent | MicroBak
★★★★★
(5/5 stjerner)
Google anmeldelser
Grafisk identitet på hjelm
Grafisk designer Christian Cortsen

Din grafiske designer

Jeg hedder Christian, jeg er grafisk designer - og jeg har stor erfaring med udarbejdelse af visuelle identiteter for virksomheder. Både for de helt nystartede, men også for etablerede, som har behov for en ny profil.
Kontakt mig

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om prisen? Om hvad jeg kan gøre for din virksomhed - eller måske noget helt tredje?

Bevar kontrollen med den grafiske identitet

Designmanualen er den der binder det hele sammen. Det er manualen der sikrer at den visuelle identitet bliver overholdt, hver gang der arbejdes med den - både internt og eksternt.

Den sikrer at de rigtige farvekoder bliver brugt, at der kun benyttes de valgte skrifttyper, at der er de passende respektafstande - f.eks. fra logodesign til øvrigt indhold og meget mere.

En designmanual er naturligvis valgfri, og den behøver ikke medfølge ved en visuel identitet.

25 34 27 72

Mine cases

Mand i gråt jakkesæt retter på slipset

FinViso

Logo, hjemmeside og tryksager til økonomiske rådgivere.
Se casen
Sort skilt med Wavepoint Studio logo rød og hvid

Wavepoint Studio

Visuel identitet til nyt lydstudie i hjertet af København.
Se casen
Blå visitkort med Microbaks varemærke på

MicroBak

Logo, web og tryksager til eksperter i desinficering.
Se casen
En kop varm te mellem fødder med uldsokker

Teknologisk Institut

Designmanual og logoredesign til Indeklimamærket.

Se casen ⇢

FAQ

Har du spørgsmål?