Udvikling af visuel identitet

Visuel identitet

Få en rød tråd i den visuelle branding

Få en visuel identitet der sikrer en større sammenhæng i jeres visuelle branding. Måske har I behov for en helt frisk identitet, eller måske skal jeg bygge videre på noget eksisterende.

Grafisk identitet

Hvad er en visuel identitet?

Det er en grafisk identitet hvor der er en klar rød tråd igennem hele designet, som skaber et indtryk af professionalisme, seriøsitet og troværdighed hos modtageren.

En visuel identitet er virksomhedens ansigt udadtil. Det er et veldesignet logo, udvalgte farver og skrifttyper, en klar billedstil og alt derimellem.

Man kan se en visuel identitet som den samlede grafiske branding - både online og offline. Fra visitkortet til hjemmesiden.


Logo

Logoet er kernen i identiteten. Det er det primære element som dine kunder og interessenter vil huske og forbinde med din virksomhed.

Typografi og farver

Få udvalgt og defineret typografi og farver, og få lavet skabeloner til kommunikation så det jeres brand visuelt udstråler, altid er konsekvent.

Billedstil og supergrafik

Ved at udvælge en billedstil og udarbejde supergrafik, så famler man aldrig i blinde, og sætter en tykkere streg under identiteten.

Online

Hjemmeside og sociale medier skal udtrykke den samme røde tråd i designet, som på tryksager, merchandise m.v.
Google Reviews
★★★★★ (5/5)
Visuel identitet til Teknologisk institut

Kunderne siger

5 ud af 5 stjerner på Google Reviews

Jeg går altid langt for mine kunder, og nogle af dem har endda været så flinke at skrive en anmeldelse af mit arbejde for dem på Google.

Ovenud tilfreds

"Jeg er ovenud tilfreds, og jeg vælger derfor også at benytte Christian til flere lignende opgaver i fremtiden."

Claus Andersen | Enablers
★★★★★


Klar anbefaling

"Christian arbejdede velvilligt og tålmodigt med hele vejen i mål. Klar anbefaling herfra."

Sille Fusager | Rødovre Korskole
★★★★★


Det bedste valg

"Vektropol og Christian er det bedste valg jeg har foretaget i meget lang tid. Kæmpe ros og mange anbefalinger herfra."

Simon Martini | FinViso
★★★★★

Visuel identitet i designbureauet

Behovet for en visuel identitet

Skal den være stor, lille eller lige midt imellem?

En visuel identitet inddrager som regel al den visuelle kommunikation man bruger, men man behøver ikke gå all-in fra start, og man kan sagtens bygge på efterhånden - så længe det grundlæggende design er på plads.
Der er jo naturligvis også forskel på, om der er tale om en mindre eller større virksomhed, og man kan selv udvælge de elementer, som man mener er passende.
Kontakt mig og hør mere

Din designer

Jeg hedder Christian, jeg er grafisk designer - og jeg har stor erfaring med udarbejdelse af visuelle identiteter for virksomheder. Både for de helt nystartede, men også for etablerede, som har behov for en ny profil.

Jeg laver visuelle identiteter der medvirker til at skabe troværdighed, og som styrker den visuelle kommunikation og markedsføring med et ensartet udtryk.

Med en klar grafisk linje igennem hele designet, står man stærkere og vil opleve større genkendelse.

Kaffekrus med Vektropol logo

Har du spørgsmål?

Jeg har samlet de spørgsmål jeg oftest bliver stillet herunder. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, så kontakt mig endelig.