Visuel identitet


Få en fleksibel grafisk identitet
En grafisk identitet inddrager som regel al den visuelle kommunikation man bruger, men man behøver ikke gå all-in fra start, og man kan sagtens bygge på efterhånden - så længe det grundlæggende design er på plads.
Der er jo naturligvis også forskel på, om der er tale om en mindre eller større virksomhed, og man kan selv udvælge de elementer, som man mener er passende.
Hvad indeholder en visuel identitet?
Den visuelle identitet sammensættes efter dine ønsker, for det handler i første omgang om behov - og ofte også budget.
Logodesign
Det unikke logo er hele kernen i den visuelle identitet.
Farver
En farvepalette som passer til virksomheden og målgruppen.
Skrifttype(r)
Skrifttyper der understøtter både design og kommunikation.
Brevlinje
Skabeloner
Hjemmeside
Øvrige
Transportmidler, erhvervsbeklædning, merchandise og meget mere.


Din designer
Processen / 01
Møde
Processen / 02
Tilbud
Processen / 03
Design
Processen / 04
Levering

